יְהוָה, עֻזִּי וּמָגִנִּי-- בּוֹ בָטַח לִבִּי, וְנֶעֱזָרְתִּי: וַיַּעֲלֹז לִבִּי; וּמִשִּׁירִי אֲהוֹדֶנּוּ. יְהוָה עֹז-לָמוֹ; וּמָעוֹז יְשׁוּעוֹת מְשִׁיחוֹ הוּא. הוֹשִׁיעָה, אֶת-עַמֶּךָ-- וּבָרֵךְ אֶת-נַחֲלָתֶךָ; וּרְעֵם וְנַשְּׂאֵם, עַד-הָעוֹלָם.

תהילים כ״ח:7-9 …הַיְשׁוּעָה לֵאלֹהֵינוּ הַיּוֹשֵׁב עַל הַכִּסֵּא וְלַשֶֹה… הַבְּרָכָה וְהַכָּבוֹד, הַחָכְמָה וְהַתּוֹדָה, הַיְקָר וְהַגְּבוּרָה וְהָעֹז לֵאלֹהֵינוּ לְעוֹלְמֵי עוֹלָמִים. אָמֵן.

ההתגלות ז׳:10,12 אתה כוחנו וזמרתנו! (שמות ט״ו:2) אתה אדון הכל! הִנֵּה עֵין יְהוָה, אֶל-יְרֵאָיו; לַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ. לְהַצִּיל מִמָּוֶת נַפְשָׁם; וּלְחַיּוֹתָם, בָּרָעָב. נַפְשֵׁנוּ, חִכְּתָה לַיהוָה; עֶזְרֵנוּ וּמָגִנֵּנוּ הוּא. כִּי-בוֹ, יִשְׂמַח לִבֵּנוּ: כִּי בְשֵׁם קָדְשׁוֹ בָטָחְנוּ. יְהִי-חַסְדְּךָ יְהוָה עָלֵינוּ: כַּאֲשֶׁר, יִחַלְנוּ לָךְ.

תהילים ל״ג:18-22 אתה יודע את הסוף מההתחלה.אנחנו רוצים להתפלל בהרמוניה איתך. אתה מפיר עצת גויים. (תהילים ל״ג:10) שקוד על דברך לעשותו. (ירמיהו א׳:12) אתה נאמן ואמיתי. (ההתגלות י״ט:11) אינך נם ואינך ישן. (תהילים קכ״א:4) ראוי, ראוי, ראוי השה. כי אתה מפואר וראוי לשבח, השה היושב על הכיסא! (ההתגלות ה׳:12,13) ביטחון פנים - זה היה שבוע קשה בישראל עם עוד התקפות, עוד מקרי מוות, עוד טרור. הממשלה הודיעה על החלטה להשלים את בניית גדר ההפרדה סביב חלקים מירושלים במקומות שבהם קיימות פרצות. פורסמו לאחרונה ממצאים מסקר המראה כי 48% מהיהודים בישראל תומכים ברעיון של גירוש הערבים מישראל! עם זאת, ישנם כמה הורים פלסטינים אשר רוצים שילדיהם יחיו, והם לא שולחים אותם לבית הספר כדי להגן עליהם מפני הזיהום הרע הזה.

אדון רחם על העם הזה! תן למנהיגינו את החוכמה לדעת מה לעשות. …אֵין בָּנוּ כֹּחַ, לִפְנֵי הֶהָמוֹן הָרָב הַזֶּה הַבָּא עָלֵינוּ; וַאֲנַחְנוּ, לֹא נֵדַע מַה-נַּעֲשֶׂה--כִּי עָלֶיךָ, עֵינֵינוּ.

דברי הימים ב׳ כ׳:12 וִישַׁחְרֵר אֶת אֵלֶּה שֶׁבִּגְלַל אֵימַת הַמָּוֶת הָיוּ נְתוּנִים לְעַבְדוּת כָּל יְמֵי חַיֵּיהֶם. (אל עברים ב׳:15) אדון, איננו רוצים עבדות או פחד מהמוות. אנא תן לנו את המפתח כדי להתפלל אל תוך זה! וַיִּשְׁלַח יְהוָה אֶת-יָדוֹ, וַיַּגַּע עַל-פִּי; וַיֹּאמֶר יְהוָה אֵלַי, הִנֵּה נָתַתִּי דְבָרַי בְּפִיךָ. רְאֵה הִפְקַדְתִּיךָ הַיּוֹם הַזֶּה, עַל-הַגּוֹיִם וְעַל-הַמַּמְלָכוֹת, לִנְתוֹשׁ וְלִנְתוֹץ, וּלְהַאֲבִיד וְלַהֲרוֹס--לִבְנוֹת, וְלִנְטוֹעַ. (ירמיהו א׳:9,10) אדון, הראה למפגיעים שלך איך שאתה רוצה שנתפלל בשלב זה. תן ערנות לחברה הישראלית בימים אלה, ללא פרנויה. אַל-תִּירָא… אָנֹכִי מָגֵן לָךְ…

בראשית ט״ו:1 וְכֻפַּר בְּרִיתְכֶם אֶת-מָוֶת… (ישעיהו כ״ח:18) כן אדון!שבור את הברית הזאת עם המוות שאויבינו כרתו! תודה לך עבור אותם ההורים הפלשתינים אשר לוקחים אחריות לשמירה על ילדיהם הרחק מההסתה בחברה. ברך אותם ועזור להם לשמור על עמדה נחרצת. תן לצעירים את הרצון לחיות ולא למות, ואת היכולת לדבר למען החיים. השתק את התעמולה הרעה של התקשורת, במיוחד במדיה חברתית. …וּבָחַרְתָּ, בַּחַיִּים--לְמַעַן תִּחְיֶה, אַתָּה וְזַרְעֶךָ. לְאַהֲבָה אֶת-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לִשְׁמֹעַ בְּקֹלוֹ וּלְדָבְקָה-בוֹ… (דברים ל׳:19,20) שהמוני פלסטינים גם יבחרו בחיים וימצאו את האל החי! שפוך מבול של ישועות באזורים הפלשתינים. …הַנִּיחוּ לַיְלָדִים לָבוֹא אֵלַי וְאַל תִּמְנְעוּ בַּעֲדָם, כִּי לְכָאֵלֶּה מַלְכוּת הָאֱלֹהִים.

לוקס י״ח:16 איפה שיש שנאה הביא את אהבתך. ביקור ביידן - סגן נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן היה בארץ השבוע ונמצא סמוך למקום בו אירע פיגוע שבו תייר אמריקני נהרג וכמה ישראלים נפצעו. הוא דיבר נגד ההתקפות ונגד אלה (נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן) אשר לא מגנים את הטרור. (http://www.jpost.com/Arab-Israeli-Conflict/Biden-US-condemns-international-failure-to-denounce-Palestinian-terror-attacks-447349) אבו מאזן, לעומת זאת, המשיך לקרוא תיגר על האתגר הזה, וסירב לגנות את ההתקפות.

תודה לך, אדון, עבור התעוזה והבהירות של ההצהרה של ביידן. שהוא ימשיך לדבר כך בחזרה באמריקה. נחם את המשפחה של טיילר פורס, החייל האמריקני שמת.כמוכן, השתמש במותו כדי לפקוח את עיני העולם לראות את האמת של חיי היומיום בישראל ואת המציאות של הטרור האסלאמי. וְתֵדְעוּ אֶת הָאֱמֶת וְהָאֱמֶת תְּשַׁחְרֵר אֶתְכֶם.

יוחנן ח׳:32 שתהיינה לכך השלכות ביחסים בין אמריקה לבין אבו מאזן והרשות הפלסטינית כשהם ממשיכים לסרב לגנות טרור. תגובת ממשלת ישראל - יחד עם ההכרזה על ההחלטה כדי להשלים את גדר ההפרדה, שם כבר מדברים גם על האפשרות של גירוש משפחות מחבלים לעזה. בעבר פעולות דומות פעולה כבומרנג כאשר הגולים חזרו לישראל מוקצנים יותר מבעבר, וזה גרם להגברת הטרור.

תן שיקול דעת למנהיגי ישראל כדי שיפעלו על פי חוכמתך, ולא מתוך פאניקה. אם עליהם לחכות, תן להם את האומץ לחכות, אפילו לנוכח ביקורת רבה. שחרר חוכמה לממשלת ישראל והביאם לידי אחדות בנוגע להחלטותיהם. תן להם מדיניויות אשר תפחיתנה את הטרור ולא תגבירנה אותו. לֵב צַדִּיק, יֶהְגֶּה לַעֲנוֹת; וּפִי רְשָׁעִים, יַבִּיעַ רָעוֹת.

משלי ט״ו:28 לוּ--עַמִּי, שֹׁמֵעַ לִי; יִשְׂרָאֵל, בִּדְרָכַי יְהַלֵּכוּ.

תהילים פ״א:14 לֵךְ עַמִּי בֹּא בַחֲדָרֶיךָ, וּסְגֹר דלתיך (דְּלָתְךָ) בַּעֲדֶךָ; חֲבִי כִמְעַט-רֶגַע, עַד-יעבור- (יַעֲבָר-) זָעַם.

ישעיהו כ״ו:20 השימוש בנשק חם - בתגובה להנחיות הממשלה, כיום יש יותר אנשים, אזרחים ואנשי ביטחון אשר נושאים נשק כדבר המובן מאליו. עם זאת, רבים מהם אינם שולטים היטב בשימוש בהם, עם רק מעט הכשרה בשימוש בנשק שהם נושאים.

תודה, אלוהים, כי יותר אנשים נושאים נשק, ולוקחים אחריות בהיותם הרתעה לאלימות. אנו מבקשים שברחמיך לא יהיו יותר נפגעי ״אש ידידותית״ - חפים מפשע שנהרגים או נפצעים מהאש של אלה המבקשים לנטרל מחבלים. הגן על נושאי נשק מפאניקה. שים על לבם של נושאי נשק לקחת אחריות להתאמן ולקבל הכשרה בשימוש בנשק שלהם. העמיד את המלאכים שלך כדי לשמור על הארץ הזאת ועל כל אנשיה. הגן על פלסטינים חפים מפשע מפחד ומגרימת תגובות בטעות בגלל פאניקה. וְאַתָּה יְהוָה, מָגֵן בַּעֲדִי; כְּבוֹדִי, וּמֵרִים רֹאשִׁי.

תהילים ג׳:4 הראה למפגיעים ​​שלך איך להשתמש בנשק שלנו בצורה הנכונה. שמור אותנו בשלום שלך. איראן - איראן ערכה ניסוי טילים השבוע תוך בהפרה של הסכמים בינלאומיים (זו נדחתה על ידי איראן). השאלה היא האם לקהילה הבינלאומית יש את הרצון לנקוט בפעולה אמתית כלשהי ולהפעיל סנקציות על איראן. עסקת הגרעין האחרונה פתחה את דרך עבור כמות עצומה של עסקים בין איראן לבין שאר העולם. הפיתוי להרוויח כסף עשוי להיות חזק מדי.

פקח את עיני אומות העולם למה שאיראן עושה בהתנגדות ברורה כלפי העולם. הרים קולות אשר ידברו כנגד התנהגות זו של איראן. הראה למנהיגי ישראל אם זו העת כאשר ישראל צריכה לתקוף. הראה למפגיעים ​​שלך את האחריות שנתת להם במצב זה לא לתת לך מנוח. וְאַבִּיט וְאֵין עֹזֵר, וְאֶשְׁתּוֹמֵם וְאֵין סוֹמֵךְ; וַתּוֹשַׁע לִי זְרֹעִי, וַחֲמָתִי הִיא סְמָכָתְנִי.

ישעיהו ס״ג:5 גוף המשיח

תודה לך על הקמת גוף בישראל המורכב מעמך. שהם ילמדו ויחפשו תורה נכונה. גלה להם את האחריות שיש להם ככוהנים לפני האדון ולפני האומה, לדרוש את פניך בתפילה. הרים מנהיגים צעירים אשר רעבים לדברך ולאמת שלך. הרים תפילה בכל עיר, עיירה ושכונה כאשר אנשיך מתאספים יחד כדי לדרוש אותך. תן את העול להתפלל הן למען הישועה והן למען הביטחון/ההישרדות של ישראל. הַרְחִיבִי מְקוֹם אָהֳלֵךְ, וִירִיעוֹת מִשְׁכְּנוֹתַיִךְ יַטּוּ--אַל-תַּחְשֹׂכִי; הַאֲרִיכִי, מֵיתָרַיִךְ, וִיתֵדֹתַיִךְ, חַזֵּקִי.

ישעיהו נ״ד:2 הראה למל״י את תפקידנו לצייד את אנשיך, ובמיוחד הצעירים, להתפלל עבור הארץ. הִנֵּה מַה-טּוֹב, וּמַה-נָּעִים-- שֶׁבֶת אַחִים גַּם-יָחַד… כִּי שָׁם צִוָּה יְהוָה, אֶת-הַבְּרָכָה-- חַיִּים, עַד-הָעוֹלָם.

תהילים קל״ג תן עול לתפילה למאמינים הפלשתינים הצעירים. תאחד מאמינים מבודדים אל תוך התחברות בגוף. החלף כל ״אחדות״ אמוציונלית עם קשרים אמיתיים הבנויים על אמת ואמון. כִּי אָנֹכִי יָדַעְתִּי אֶת-הַמַּחֲשָׁבֹת, אֲשֶׁר אָנֹכִי חֹשֵׁב עֲלֵיכֶם--נְאֻם-יְהוָה: מַחְשְׁבוֹת שָׁלוֹם וְלֹא לְרָעָה, לָתֵת לָכֶם אַחֲרִית וְתִקְוָה.

ירמיהו כ״ט:11 גשם - בעונה זו של הגשמים האחרונים, ישראל עדיין זקוקה נואשות להרבה מים על הקרקע.עם זאת, חלק גדול מן החקלאות הגיע מוקדם בגלל החורף המתון, כך שהגשם צריך להיות עדין ויציב, ולא כזה שיהרוס את היבול.

אנו מבקשים ממך, אדון, גשם אשר ימלא את הכנרת אבל לא יפגע בחקלאות של השנה. אנא תן לנו גשם יציב בשפע וייבול מפואר כך היבול של ישראל יהיה נחשק באירופה, למרות קמפיין ה-BDS. …יָצִיץ וּפָרַח יִשְׂרָאֵל; וּמָלְאוּ פְנֵי-תֵבֵל, תְּנוּבָה.

ישעיהו כ״ז:6 האריך את עונת האביב, אדון, כך שיהיה לנו גשם אפילו אל תוך חודש יוני. כמוכן, שלח קצת יותר שלג על החרמון. שַׁאֲלוּ מֵיְהוָה מָטָר בְּעֵת מַלְקוֹשׁ, יְהוָה עֹשֶׂה חֲזִיזִים; וּמְטַר-גֶּשֶׁם יִתֵּן לָהֶם, לְאִישׁ עֵשֶׂב בַּשָּׂדֶה.

זכריה י׳:1 אנא המשיכו להתפלל עבור צ׳אק כהן בגרמניה.

יבורך שם האדון: מִגְדַּל-עֹז, שֵׁם יְהוָה; בּוֹ-יָרוּץ צַדִּיק וְנִשְׂגָּב. (משלי י״ח:10) שבת שלום מצוות מל״י